• Foto's: Inter Visual Studio / Lorenzo Derksen
  • Foto's: Inter Visual Studio / Lorenzo Derksen
  • Foto's: Inter Visual Studio / Lorenzo Derksen

Brand in centrale CV-ruimte verzorgingstehuis Bovenkarspel

BOVENKARSPEL In de nacht van woensdag op donderdag omstreeks half één is bij het Gezinspaviljoen in Bovenkarspel brand uitgebroken.

"Er was rook in de CV-ruimte," zegt de brandweer-officier. Door de schade is de centrale CV-ruimte buiten werking en hebben de bewoners van het verzorgingshuis geen warm water.

Er hoefde niemand hun appartement te verlaten, omdat door de brandpreventie de rook niet naar de appartementen kon gaan.